Hoe kan je het thema "samen in balans" beter beleven dan met acrobatiek of "de kunst van het loslaten" door met elkaar te jongleren?
Bedrijven die een leuke en zinvolle workshop zoeken als teambuildingsactiviteit kunnen ook bij Circusschool de Hoogte terecht. Circustechnieken zijn bij uitstek geschikt om elkaar beter te leren kennen. Iedereen is wel ergens goed in, ben je niet zo'n waaghals dan ben je misschien wel een uitstekende jongleur of een behendige diabolospeler.
De nadruk ligt op de samenwerking en natuurlijk ook het plezier om eens iets heel anders te doen dan je gewend bent!

Zoek je een activiteit voor kinderen of volwassenen die niet fysiek actief kunnen of willen zijn? Ook daarvoor kan je ons benaderen. Een docent van de Circusschool komt graag een lezing geven over de geschiedenis van het Circus. De docent kan ook leuke anekdotes vertellen over haar eigen ervaringen, zelf een demonstratie geven en kostuums en attributen tonen uit het circus. Deze activiteid is heel geschikt voor instellingen met een klein budget.

Vraag vrijblijvend een offerte aan via het contactformulier