Het Circusplein van Circusschool de Hoogte bestaat uit een vrolijke, kleurrijke piste (rond speelvlak van 10 bij 10 meter) met verschillende circusactiviteiten.

Op het plein kunnen allerlei circuskunsten worden uitgeprobeerd onder deskundige begeleiding van echte circusartiesten. Er is een schminckstand waar kinderen kunnen worden omgetoverd tot clown, artiest, tijger of aap en een “ballenkraam” waar échte jongleerballetjes worden gemaakt.

Op het circusplein zijn suikerspinnen en popcorn te koop, er lopen steltenlopers rond en er is een ballonnenclown. Rondom het plein kunt u gezellige zitplaatsen maken, want voor de niet actieve toeschouwer valt er ook heel veel te genieten.
Circusartiesten vertonen hun kunsten, er zijn circusworkshops en inspringvoorstellingen ( circusvoorstellingen met actieve deelname van het publiek)

U kunt zelf bepalen welke activiteiten op het Circusplein te vinden zijn.

Mogelijkheden voor het Circusplein:
* circusworkshop
* schminkstand
* ballenkraam ( maak je eigen jongleerballetjes)
* sugarpoppy (suikerspin en popcorn)
* ballonnenclown
* steltenlopers en andere artiesten
* circusdemonstraties
* circusinspringvoorstelling (met actieve deelname van het publiek)

Neem contact op om vrijblijvend een offerte op te vragen.